nem leszek ultrafutó

nem leszek ultrafutó

Én, a nyúl

2016. május 03. - NGergő

Nagy megtiszteltetés ért a minap, engedjétek meg, hogy megosszam ezt veletek! Történt pedig, hogy felkértek iramfutónak a CEP Fehérvár félmaratonra. Tetszenek tudni, mifán terem az iramfutóság? Ő az, aki egy konkrét iramot diktál. Beáll a versenyen egy megadott tempóra miután elrajtolt a mezőnnyel, csak az ő kezében van pl. egy színes lufi, hogy a státusz egyértelmű legyen, és attól a tempótól el nem tér, mégha azt Felcsút polgármestere is kéri, akkor sem! (A lufit sem adja oda egy szomorú tekintetű kisgyereknek sem.) Hívják még pacemakernek (pészméker), vagy, ha úgy tetszik nyúlnak. Sokaknak nagy segítség, ha van valaki, akiről tudják, hogy hozzá alkalmazkodva meg tudják futni a versenyüket egy adott időn belül, és például nem futják el az elejét.

Én a 2:00 óra alatt teljesítő félmaraton iramát kaptam másodmagammal. Lesznek ott még rajtunk kívül 1:45 órás és 2:15 órás iramfutók. Szép feladat, nagyon örülök, hogy a szervezők gondoltak rám, és bizalmat szavaztak nekem. A verseny augusztus 7-én lesz. Nagyon várom a debütálásom, mivel ilyet még nem csináltam.

 13062409_10207946656577786_7702378549755213816_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://nemleszekultrafuto.blog.hu/api/trackback/id/tr548677978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása