nem leszek ultrafutó

nem leszek ultrafutó

2018. ősz - 2019. tavasz

Egyéni csúcsok

2019. április 26. - NGergő

Ősztől tavaszig egyszerűen nem éreztem késztetést arra, hogy ide bármilyen bejegyzést írjak, holott minden versenyen egyéni csúcsot futottam. Ősszel egy barátom, Harkányi Zoli írta az edzéstervem, az ő segítségével sikerült a Wizz-Air félmaratonon 2018. szeptemberében 1:38:12 idővel a félmaratoni, aztán októberben a SPAR maratonon 3:33:57 -tel a maratoni időmet is megjavítanom.

2018-ban többet is futottam, mint korábban: több, mint 3400 km-el zártam, ez majdnem 20% pluszt jelent bármelyik korábbi évhez képest.

A 2019-es évet a terepversenyek számára tartogatom. Előfizettem a Plandurance csapat edzéstervezésére. Márciusban meg is volt az első versenyem, a Vértes Terepmaraton, ahol a 39 kilométeres távon (1000 m szintemelkedés) 3:54:14 idővel szintén sikerült egyéni csúcsot futnom.

A bejegyzés trackback címe:

https://nemleszekultrafuto.blog.hu/api/trackback/id/tr5414788210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása